

Koop je een nieuwe ballon, dan vormt het service-niveau een belangrijk deel van het beslissingsproces.
Die service start bij de eerste gesprekken (je wordt door ons begeleid in de onderhandelingen met een eventuele sponsor, en/of in de beste manier om jouw droom financieel vorm te geven), en gaat verder door in onze adviezen bij jouw keuze van het meest geschikte type omhulsel, mand, brander en gasflessen om het materiaal voor veel jaren optimaal te laten voldoen aan jouw wensen en verwachtingen. Tijdens de bouw van de ballon houden we jou nauwgezet op de hoogte, en we bekommeren ons om het transport eens het materiaal klaar is. We begeleiden jou van nabij in het hele traject voor de inschrijving, en voor de afgifte van jouw bewijs van luchtwaardigheid en ARC. We ontzorgen jou overal waar het mogelijk is.
Elk jaar verzorgen we met grote aandacht voor detail jouw onderhoud en inspectie, niet via een rare omweg maar helemaal bij ons in de werkplaats.
En heb je eens pech? Heb je eens schade? Dat overkomt iedereen wel eens. Dan herstellen we die op de snelst mogelijke manier, ook in onze eigen werkplaats, en uitgevoerd door onze eigen mensen.
Deze klant (foto) had enkele weken geleden bij een landing op zaterdagochtend pech. Hij hield daar een vervelende scheur aan over, en contacteerde ons: in de avond had hij opnieuw een vaart, en op zondagochtend en zondagavond ook. Een belangrijk weekend voor deze klant. Om 11u30 lag de ballon op onze werkvloer in Destelbergen, en in de namiddag kwam de eigenaar hem al opnieuw ophalen, met een nieuw deelpaneel erin! We kregen van de klant een appje na zijn avondvaart: ‘Uitstekend hersteld! Bedankt!’
Dàt is onze definitie van het begrip service, in tijden waar enkele collega’s vooral schermen met het argument prijs.